Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dlouhé, ale hezké. K těmto věcem musí každý dospět sám. Děkuji Vám za článek.

V perexu máte drobný překlep. Omlouvám se, jsem strašný hnidopich. :-)

0 0
možnosti

No, nedočetla jsem to, někde v půlce mě to přestalo bavit. Je tam sice občas pár zajímavých myšlenek, ale spousta věcí mi přijde nelogických nebo nepoužitelných. Např. marmeláda. Spotřebujeme asi 3 sklenice za rok, to se fakt nevyplatí si ji vyrábět. V jogurtu mi nechutná.

Rychlovarná konvice je podle mě to nejlepší, stejně tak kuchyňské spotřebiče. Jasně, ne všechny jsou potřeba, ale fakt nehodlám strouhat brambory ručně, tolik energie zase člověk nespotřebuje a je to opruz. Víc mě baví ta rychlost, s jakou se to dělá.

A dál jsem se nedostala, část o stárnutí je podle mě věc každé soudružky, s tím polemizovat nehodlám.

0 0
možnosti
Foto

Kromě těch "domácích pomocníků" s Vámi ve všem souhlasím. Proč se namáhat se šleháním, drcením polotovarů a jinou namáhavou prací v kuchyni ručně, když nám ůže posloužit technika? Mixéry, šlehače, a podobně. (Hnětače těsta nepoužívám, te o raději ručně). (Doufám, že neperete na valše?) Žena v domácnosti by neměla být permanentně unavená a přepracovaná. Trpí tím děti - celá rodina. R^:-)

0 0
možnosti

Štěpánko, napište o Picklení....ráda si počtu, jako vždy....

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 729x
Jsem neobyčejně obyčejná žena, máma a tvůrčí bytost, které vytváření dobrých dojmů a věcí přináší největší radost.

Seznam rubrik