Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tímto způsobem jsem už otapetovala spoustu věcí :-)

0 0
možnosti
Foto

Tyto samolepicí fólie mají jednu poměrně velkou nectnost (pracoval jsem s nimi hodně v reklamě od roku 1991, kdy se k nám začaly, různých značek a životností včetně řezacích plotterů dovážet). Asi za 1 rok se cca o 1 až 1,5 mm po obvodu smrští, takže fólie, kterou jste měla původně nalepenou až k hraně - tam zkrátka nebude. Jinak vám autorko přeji pěkný páteční, tedy přesněji Svatomartinský večer. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za cennou zkušenost. Je to možné, stolek jsme opravili před více než rokem a možná se opravdu po obvodu fólie trošku smrskla, nicméně ten milimetřík je skoro neznatelný. Věřím, že u provedení přesných grafických návrhů to dělalo neplechu...Mějte se hezky!

0 0
možnosti

Hezké a milé. R^

Jen aby to nechtěly mít na jídelním stole a nešly ho schválně zpracovat. :-)

0 0
možnosti

R^ Děcka musejí být nadšená!

0 0
možnosti
Foto

I59v31a85n 93M12a75r39e35k

11. 11. 2016 14:54

P.Burešová, to v nadpise ctím i já, máte můj souhlas, sympatie i karmu . R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci, postupně se budu snažit vkládat více návodů, jak recyklovat běžně používané věci v domácnosti dětem i dospělým ku radosti... Krásné klidné svátky přeji!

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 729x
Jsem neobyčejně obyčejná žena, máma a tvůrčí bytost, které vytváření dobrých dojmů a věcí přináší největší radost.

Seznam rubrik